Simply Smart Service | Přímé zastoupení společností na českém trhu..

Co děláme...

Jsme firma zaměřující se na služby v oblasti potravinářství. Poskytované služby využívají zkušeností managementu z řízení potravinářských společností.

Řídíme se heslem: „Se smart food rychle od strategie k zákazníkovi“.

Novinky

01.05.2011
Fúze společností
Na německém trhu došlo k fúzi dvou velkých mlékárenských společnosti, a to NORDMILCH a Humana. Vznikla tak nová společnost s názvem DMK Deutsches Milchkontor GmbH.
01.08.2010
Nová značka
Od srpna exkluzivně zastupujeme pro český a slovenský trh společnost Gottfried FRIEDRICHS. Jedná se o specialistu na rybí lahůdky nejvyšší kvality.
30.09.2009
Nové značky
Od října zastupujeme společnosti Leimer a Feinkost Dittmann. Jedná se o exkluzivní zastoupení. Více informací v sekci Portfolio.

Kdo jsme...

Našim hlavním posláním je zákazníkům poskytovat služby v oblasti potravinářství, které zviditelní produkty, zvýší prodej a jejich ziskovost. Hledáme stále nové možnosti v oblasti služeb a jejich rychlé přizpůsobení trhu. Jsme tady připraveni „ušít“ službu klientovi na míru a pracovat pro něj s maximálním nasazením.

Zastoupení potravinářských společností na českém trhu

Naší strategií je přímé zastoupení společností na českém trhu a převzetí jejich obchodní činnosti.
Zaměřujeme se jen na potravinářské firmy.

manažeři

Pro společnosti, které se rozhodly vstoupit na český trh a nebo předat svou činnost nabízíme v této oblasti:

  • zpracování kompletní analýzy trhu potravin a potravinových doplňků, možnosti a stanovení priorit při vstupu trh
  • vypracování business plánu včetně marketingové podpory
  • převzetí kompletní činnosti dané společnosti (administrativu, logistiku, prodej, podporu)
  • v rámci sesterské společnosti v Rakousku můžeme stejné služby nabídnout také v Rakousku a Německu, popřípadě je společně koordinovat

Pracujeme na bázi, kdy klient má veškeré činnosti a náklady plně pod kontrolou.

Zprostředkování obchodu v oblasti potravin

Profesionální činnost v oblasti prodeje potravinářských společností:

  • možnost využití činnosti v oblasti Key Account Managementu
  • merchandising
  • podpora prodeje in-store